Tingimused

Rõdumööbli e-poest on võimalik osta tooteid sisse logimata ehk külalisena, aga ka registreeritud kliendina.

Asetage sobivad tooted ostukorvi, soovi korral saate muuta toodete kogust. Ostukorv asub lehe paremas ülaservas ikoonina koos tellimuse summaga. Ikoonile vajutades on võimalik ostukorvi vaadata või siirduda tellimust vormistama ehk kassasse.

Tellimuse kinnitades on see  vormistatud ning tellimuse kinnitus saadetud märgitud e-posti aadressile.

1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad Rõdumööbli veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Etnotic OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.rodumoobel.ee

2. Hinnainfo

Kõik Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
Toote hinnale lisandub transporditasu 24 eurot kaupade toimetamisel välisukseni kõikjal Eestis, Tallinna piires on kaupade toimetamine välisukseni tasuta. Soovi korral saab Tarbija tulla kaupadele ise järele aadressile Kadaka tee 7/2 Tallinn tööpäevadel kella 12-18.
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisel. Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.rodumoobel.ee

3. Tellimuse vormistamine

Lisage soovitud tooted ostukorvi. Täitke nõutud andmeväljad, valige makseviis ja esitage tellimus. Arve saate tasuda pangalingi kaudu.
Ostetud tooted toimetatakse Teie poolt märgitud aadressile. Valides ise järele tuleku, saate kaubad transporditasuta kätte Kadaka tee 7/2 Tallinn.

4. Müügilepingu jõustumine

Kauba müügilepinguga kohustub Veebipood andma Tarbijale üle valitud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole. Makse sooritamisega nõustub Tarbija käesolevate Tingimustega.

5. Kohaletoimetamine

Müügilepingu jõustumise järel teavitab Veebipood klienti orienteeruvast tarneajast. Veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kauba transpordiks on pakutud kliendile õiget aega, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

7. Mööbli kokkupanek ja hooldus

Enamik mudeleid saabub detailidena, monteerimiseks vajalik tööriist sisaldub pakendis. Mõned mudelid (Twin Set) saabuvad kokkupanduna. Etnotic OÜ monteerimisteenust ei paku. Veebipood soovitab puitmööblit igal kevadel õlitada ning katta mööbel sügis-talviseks perioodiks, mil mööblit ei kasutata, see heitlike ilmastikutingimuste eest. Vältida hermeetilist katmist.

8. Tagastamisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Tagastatav toode peab olema orginaalpakendis.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise e-kiri aadressile info@rodumoobel.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Veebipood ja Klient lepivad omavahel ise kokku kauba tagastamise transpordivõimalused.
Veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, eeldusega, et kaup on Veebipoele tagastatud.

9. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

10. Isikuandmete töötlemine

Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
Veebipoel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku ning tellinud uudiskirja.
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

11. Pretensioonide esitamise kord

Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale arve alusel.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Veebipood  ja Tarbija omavahel kokku.
Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise (sh raskemate kui 100 kg kehakaaluga inimeste istumine mööblil) tulemusena.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@rodumoobel.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Tarbijal on õigus nõuda Veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

12. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

Kui Tarbija ei nõustu Veebipoe pakutud lahendusega leides oma õigused rikutud või huvid kahjustatud olevat, võib Tarbija ise või esindaja kaudu esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehe.